Аутсорсинг діджитал-маркетингу

PR та репутаційний маркетинг

На сьогоднішній день для успішного ведення бізнесу недостатньо проведення звичайних рекламних кампаній, потрібно ще й регулярно слідкувати за тією інформацією про продукт, яка з’являється в мережі та вживати необхідні заходи для покращення репутації. Поспішайте замовити послуги репутаційного маркетингу та налагодити PR-комунікації вже сьогодні, щоб завтра ваш бренд зміг рекламувати себе сам.

Як ми працюємо?

1. Відновлюємо репутацію.

Аналіз уже існуючої проблеми та розробка максимально ефективних шляхів її вирішення, робота з негативом, витіснення з результатів ТОП-видачі сторінок з негативними відгуками та їх заміна на позитивні за допомогою інструментів інтернет-маркетингу.

2. Створюємо позитивний імідж бренду на довготривалий термін.

Постановка основних задач, вивчення поточного репутаційного оточення, аналіз конкурентів, створення подальшої стратегії та її узгодження з клієнтом, використання найбільш оптимальних методів для налагодження PR-комунікацій та зворотного зв’язку з цільовою аудиторією, регулярний моніторинг репутаційних змін.

 

  • Що таке репутаційний маркетинг та PR?

    Репутаційний маркетинг - система заходів, спрямованих на управління репутацією бренду в інтернеті та поза його межами. Репутаційний маркетинг включає в себе SERM - управління репутацією в пошукових системах, зокрема роботу з негативом в мережі, створення позитивних відгуків тощо, та PR - комплекс методів по створенню та підтримці позитивного іміджу продукту/компанії, налагодження довгострокових комунікації з клієнтами та партнерами.

  • Кому потрібен PR та репутаційний маркетинг?

    Репутаційний маркетинг потрібен всім. Якщо ви хочете ефективно продавати свої товари/послуги, то маєте чітко розуміти, що для будь-якого клієнта одним із основних критеріїв при виборі компанії є її хороша репутація серед споживачів та позитивний імідж бренду в цілому.